Even voorstellen, Operations Manager Sander

Mag ik mij aan u voorstellen; 
mijn naam is Sander Nordsiek en binnen Brasserie Bakboord ben ik Operations Manager.

Sinds ik Operations Manager ben heb ik een heel andere kijk op “hoe een bedrijf te leiden” en is het leuk om veelzijdige dingen te kunnen doen. Afspraken met leveranciers, administratieve werkzaamheden, gasten die partijen willen bespreken zoals een bruiloft, bedrijfsdiner of lekker gemoedelijk een High-Tea met vriend(innen) en familie en nog veel meer…

Natuurlijk ben en blijf je gastheer en is het bijzonder leuk om bij je gasten te zijn. De verhalen en beleving van je gasten van onschatbare waarde en voor ons staat de gast op de eerste plaats. Wie ook van onschatbare waarde zijn, zijn de collega’s waar je van op aan kan. Dat team dat heel veel voor elkaar over hebt, die er staat als je ze nodig hebt en is het meest plezierige wat je je kunt voorstellen.
Voor mij zijn zij allen toppers.

Ik ben sinds 2000 in dienst bij Bakboord en ben er in 2005 een paar jaar tussenuit geweest om elders ervaringen op te doen. 
Sinds februari 2009 ben ik weer terug bij Bakboord en ben in september 2016 getrouwd met mijn vrouw Suus en heb 2 fantastische dochters. Samen met mijn gezin en de combinatie met mijn werk, kan ik een fijn en leuk leven hebben.

In de horeca heb ik sinds mij 15e al veel lol, begonnen als afwasser bij een pizzeria aan het Deventerpad in Almere-stad om vervolgens na 2 maanden al voorzichtig een pizza’s maken voor mezelf en het personeel. 
Dan ben je zo enthousiast dat je je vader en je moeder vraagt om naar de horecaschool te mogen…en zo geschiede het!
Ik ging naar de brood,- en banketbakschool om vervolgens, jaren later, af te studeren aan de Hotelschool in Amsterdam.
Ervaringen op gedaan in binnen,- en buitenland en altijd werkzaam binnen mooie gerenommeerde bedrijven, zoals het Polman’s Huis Hotel te Utrecht, de L’Europe te Amsterdam en ook bij Brasserie Bakboord.

Binnen Bakboord zijn we met onze nieuwe werkgever, bezig met nieuwe ontwikkelingen en willen we veranderingen realiseren die ten goede komen binnen de organisatie.
Brasserie Bakboord is immers een dynamisch bedrijf waar veel mogelijk is en in het nieuwe jaar zijn er al meteen nieuwe veranderingen zichtbaar.

Ik hoop dan ook u, samen met iedereen binnen Brasserie Bakboord, vaak te mogen verwelkomen om uw ervaringen en verhalen te willen aanhoren.

Met vriendelijke groet,
Sander Nordsiek